SKRIVET: 2011-09-21, kl 16:06:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

hurry up, we're dreaming

ska FAKTISKT pallra mig ut på spåret snart. jag förvånade mig själv häromdagen när jag drog ut på elljusspåret och sprang. har alltid avskytt att springa, mitt ex har försökt oräkneliga ggr att få med mig ut på spåret, men det var ett hopplöst fall. t.ex känslan av svett som droppar i pannan ner på läpparna och brösten som klibbar mot varannan är ju inte RIKTIGT ultimata favoritkänslan. folk(aliens?) som säger att de älskar att svettas när de tränar förstår jag mig inte riktigt på heller för den delen. att simma älskar jag. då snackar vi frihetskänsla.

nästan lika mycket frihetskänsla som man får av denna, från nya plattan "hurry up we're dreaming".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: