SKRIVET: 2011-05-18, kl 15:59:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

när du strippar och klär av dig är det samma grej.

jag vettefan. ena sekunden känner jag för att skriva ut allt mellan himmel och jord, och ena sekunden ångrar jag mig tvärt. pallar inte. men ibland kan man få skriva av sig lite, det är ju trots allt min blogg, hehe. det förvånar mig att det ens existerar läsare vid det här laget, ofattbart hörrni. roligt dock, veldigt roligt.

övrigt trams: trivs med min nuvarande vardag- har världens finaste vänner i min omgivning(några är snart på hemgång från staterna dessutom!!!), vädret är mer skönt än oskönt numera, har dragit ett x antal månssonshäng redan, har fått en grundbränna(!!!!!!), peace and love 2011 är bokat, mitt sommarschema på jobbet kan inte bli softare.

och de här låtarna på det då. vad var ordet nu igen?....................jo juste. dunder.
Veronica Maggio – Inga kläder
Congorock – Babylon - Steve Angello Edit
Ison & Fille – Galen
Pnau – Baby



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: