SKRIVET: 2011-05-25, kl 21:41:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

we started to kiss

tjenare era snokare. sitter här med ett humör som en berg-och-dal-bana. njuter som fan av livet, när jag egentligen borde ha mer att oroa mig över, och vara stressad över. detta plugg driver mig till vansinne. har kört fast som ett jävla arsel och betygen sätts inom några dagar. ångest? inte allsssssssssssssss. har spenderat hela dagen i falköping(västergötland, för er okunniga idioter) och varit på ostutbildning med ett gäng sköna arbetskollegor från jobbet. önskar innerligt att allt garv för denna dag kunde jämna ut det feta max-målet jag tröck i mig så att 6-packet inte försvinner. "beachen 2011 hallååååeeeeeeee?!?!". eh. nae. men hursom, en dunderdag allt som allt. 

stod på ranchen i måndags föresten, glömde jag skriva det? 200 meter för en rookie är inte så illa pinkat alltså. äsch, nu växte näsan. men kul var det fan.

min bebis kommer till münchenbryggeriet i nov.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: