SKRIVET: 2011-05-31, kl 16:09:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

all he had was loving hands

tjenare. nyligen hemkommen från plugget. har koll på mina betyg nu, känns jävligt bra. ser fram emot trean nu! helt sinnes va, två år senare än tänkt. visserligen hade det varit sjukt värt att ta studenten med mina jämnåriga hjärtevänner, men med fel utbildning hade jag inte tjänat ett shit på det. och om jag inte hade börjat i etuna hade jag inte lärt känna mina nya hjärtevänner dessutom. win win liksom. har kommit i underfund med hur texten ska lyda som ska få pryda min studentmössa. "bättre sent än aldrig", lär ju bli dunder?

njöt av en jäkla fin dag igår. krubb på georges sedan minigolf med lovis och niklas. måste ju få skryta lite och nämna att jag klådde dem! helt otroligt faktiskt. sedan blev det slagstapremiär och häng i månsons.

nuuuuuuuuuuuuuu kilar jag vidare till lovis med denna i hörlurarna. LIVET ÄR UNDERBART. shU

Gypsy & The Cat – The Piper's Song



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: