SKRIVET: 2011-03-30, kl 20:29:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

vardagligt jidder

det är fortfarande ett jäkla jidder om vilken festival som ska bokas. det hade varit utomordentligt nice att kunna hinna med två st. fast konstigt nog vill jag spendera det mesta av sommaren här i snäs. är nog ensam om den saken också.. att p&l har lyckats få dylan är sjukt jävla grande. ryktet går att han tappat gnistan, men han måste ändå ses utan tvekan. kult-poäng så det bara skriker om det. övriga europeiska festivaler känns sjukt frestande, men har fan på känn att jag kommer bli ruinerad om jag satsar på något sådant. ska ju ha råd med annat trams också. typ mat. och ännu mer mat. alkohol. och ännu mer alkohol. hmpf.....

hur som, har börjat praktiken på rogges nu. står i köket med ett jäkla glatt gäng. fick inte alls mycket sömn inatt, kom till jobbet trött och såklart ville de då driva med mig och tvingade in mig i en hacka-lök-tävling. gah. nåja, det blir ett par softa veckor där.

btw! det vidrigaste att bli av med en mobil är att bli av med ca 800 låtar. hundratals underbara låtar åt helvete. jävla finne till tattare säger jag bara.

kolla på denna. och på följande klipp efter. och kolla igen. och igen.. och igen.........


Sofia

jävlar i helvete vad snygg Lykke Li är



PUBLICERAT: 2011-03-31, 06:41:01 | URL: http://califia.blogg.se/
elin

åh tusan att dylan kommer till p&l:( annars hade det kanske blivit way out weeeeest



PUBLICERAT: 2011-03-31, 16:23:28 | URL: http://paperplanes.blogg.se/
malin

ja hon är ju så himla fiiiiiiiiiiin.



ja wow hade ju varit något!:(



PUBLICERAT: 2011-04-05, 16:01:55 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: