SKRIVET: 2011-03-15, kl 13:44:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

musik är medicin

äsch, screw paus. hur kommer det sig att jag fick skyhöga besökarsiffror när jag skrev att jag skulle ta en paus från bloggandet? besvikelse. nåja, sitter i skrivande stund och drar ihop en spotifylista till rockbaren på lördag. det tar tid vill jag lova. ska strax träffa evelina, vilket var evigheter sedan. solen får mig på lite bättre humör! fakking underbart är det att ta på sig brillorna.

det är en jävla massa jävlar som har släppt nya plattor och ska släppa plattor nu under våren. strokes, arctic och foo är väl de jag längtar mest till. sounds har släppt två nya singlar också, med lite nyare sound. här är den jag gillar, blev inte så stormförtjust av den andra men den funkar.

och här är arctics nya, också med ett helt nytt sound. tre av fem ostbågar, typ.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: