SKRIVET: 2011-06-05, kl 15:46:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

this world is not for you

sådäääääääärja. då var det slut på allt krångel i ögonen. nice att bli pollenallergiker i år, kunde ju inte ha blivit bättre. hur som, låg en hel dag i månsons med jossie, lovis och syrran i fredags. hade gjort skagenmackor och annat tjafs vilket var jävligt soft, men tänk om man hade haft det stället för sig själv istället, hade ju varit ännu mer soft. vi knäppte några öl och sadlade sedan om för fest hos jossie. tänk att det finns grannar som klagar på musiken som vi knappt hör från våran LAPTOP. då kan jag inte låta bli att spekulera kring hur pass mycket fritid de idioterna har. en sådan kärring ska jag aldrig bli. fyyyyyyyyyyfan. igår spenderade vi hela dagen ute i jossans sommarstuga, jag hon och thorsten. käkade grillat och somnade en sväng på hennes brygga. ni ska bara veta hur underbart det är där ute! 20 grader i vattnet nu i juuuuuuuuuni dessutom, det är grejer det. nu drar jag ut till min far i länna för lite krubb!

vi ses 2 juli mr.valensi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: