SKRIVET: 2011-01-11, kl 14:51:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

when life brings you lemons, ask for the salt and tequila

har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag är nu. det här med att intensivt följa tvserier måste nog ses som ett missbruk för min del. och det blir inte bättre av att ha en fet katt(ja, han heter gustav dessutom) som nästan snarkar högre än min pojkvän. från det till något helt annat så är det jävligt fett att klingan ska designa för h&m! mindre fett att inte veta än om man har ett extrajobb till våren eller inte. och igår fick vi veta att praktiken kommer se ut såhär att det blir tre veckor i tjeckien sedan hem en snabb visit och sedan vidare två veckor till england. skulle vara tjockt nice med rätt umgänge. väl hemma efter det är det påsklov och då jävlar hoppas jag på en instensivkurs i flen.

det var dagens babbel. nu ska jag hem till systra mi och planera en lokalfest till den 26e feb. bojah!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: