SKRIVET: 2011-01-11, kl 18:54:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

eyes wider than before

ett minus för tillfället är min förbannade musikbrist. drar förbi alla låtar jag har på luren när jag pendlar. är nästan trött på allt. nej det var kanske att överdriva, men jag behöver nytt. dagens konstaterande bannemej. snokar igenom alla dessa spotifylistor jag samlar så hopplöst på i desperat hopp om att hitta nya älsklingar. men vafasen hörrni. dör på detta fan.

nu lite prison break sedan plugg. händelserik tisdag minsann.

slänger inte upp bilder på mig själv så ofta, men tänkte att jag kunde göra det nu när jag har en relativt nytagen. och ja, jag flashar med min tatuering, det är klart, jag är ju stolt över den. hehe.

somna in som ljuvligast: Scott Matthews – Eyes Wider Than Before



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: