SKRIVET: 2011-02-16, kl 15:03:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

your hand in mine

kan inte påstå att jag är i brist på sysselsättningar för tillfället, just nu väljer jag bara att skriva här framför allt annat. sikket liv. har plugg som ska vara klart denna vecka, ska planera in lite överraskningar åt systra mi till lokalfesten(1 av 3 avklarade), ska upp med resten av alla tavlor på väggen som jag har här liggandes i en hög. som grädden på moset är jag genomförkyld, kurering för detta blir lite musik. eller jag menade te och nezeril........

på tal om något helt annat. way out west börjar bli lite frestande till sommaren. bl.a fleet foxes och explosions in the sky joinar.  Explosions In The Sky – Your Hand In Mine är förjävla underbar, har nött den(soundtrackslåten) sedan jag kolla på den amerikanska fotbolls-serien friday night lights. oh, känner för att kolla igenom hela skiten from scratch med tim riggins och gänget, mmmmmmmmmm..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: