SKRIVET: 2011-02-08, kl 23:20:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

on his face is a map of the world

det känns jävligt nice att komma hem runt nio tio på kvällarna och känna att man har jobbat och gjort nytta istället för att sitta hemma och pilla i naveln. trivs så jävla bra också. att stå i charken/delikatessen kommer nog bli dyrt i längden för mig dock. jag har alltid varit lite utav en deli-människa, och redan efter 4 arbetsdagar börjar plånboken vandra iväg. illa. men vem fasen kan motstå goda salamis och ostar? oufh.. hursom, peace&love droppade ännu ett bandsläpp idag. bl.a 30 seconds to mars, rebecca & fiona och those dancing days är numera på listan, samt några andra irrelevanta individer. jävligt fett. jared leto tänker jag inte missa. nej. fan heller. 30 seconds to mars har jag lyssnat på sedan jag gick i högstadiet.

..och denna nedan är den absolut bästa låten med dem.


..och denna kommer på andra plats. gillar att jared har gjort videon, och att den fan är en av de bästa de har gjort. gillar också att han är politiskt aktiv och när han exempelvis höll tal om g.w bush på EMA, precis som bono en gång gjorde ("oh what a night.. what a bomb, what a mistake"). eller när 30stm lirade i t-shirtar med obama på. klockrent.

"a beautiful lie" handlar om växthuseffekten för de som inte hänger med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: