SKRIVET: 2011-02-05, kl 14:54:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

kidsos!

efter gårdagens brist på sömn, idrottens fyspass och första arbetstimmarna på ica så sitter jag här idag med världens vidrigaste träningsvärk på varenda lilla muskelhelvete i kroppen. min gångstil är långt ifrån naturlig och jag har fan svårt att komma ihåg när jag hade det såhär senast. kommer inte ens ihåg senaste gången jag svettades från ett träningspass, då är det riktigt illa, det kan vi nog alla komma överens om. ett halvårskort till simhallen vore kanske en grej som första prio nu när jag har ett nytt jobb. jävlar. känner mig handikappad. bara av att behöva anstränga sig för att hålla upp tandborsten i käften måste ju vara en rödblinkande lampa? gudars.

nåväl, idag fyller min fina syster 25 bast. vi firar det med att börja kvällen på antica edessa och sedan vidare med utgång.

Sebastian Ingrosso – Kidsos (DBN Remix)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: