SKRIVET: 2011-02-16, kl 11:24:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

lykke li

jag vet att jag har postat klipp med lykke li ett antal ggr tidigare, klipp tillsammans med bl.a kanye, bon iver och kleerup. kommer även ihåg att jag ratat henne någon gång, då det skrevs mycket om hur hon klankade ner sitt hemland(sverige) och ansåg att alla svenskar var tråkiga och torra. skäms. hon har klarat sig utomordentligt bra internationellt, det har hon. ändå är jag stolt svensk när jag lyssnar på musik som hennes, hur det nu går ihop.

nytt för i år från lykke li är detta guldkorn iaf, blev jäkligt (positivt)förvånad när jag såg att hon hade med svenska fares fares i videon. får lite lady gaga-vibbar av melodin dock, men den har guldkant i sig ändå minsann. nej precis, jag är inte så förtjust i gaga..................



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: