SKRIVET: 2011-02-12, kl 17:25:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

breathe out, so i can breathe you in

bomchickabaowow! fin dag idag, fint humör. igår blev det lite jobb sedan lite häng och övernattning hos lovis. mycket soft fredag. drog och kollade på hennes match när vi vaknade upp, de vann men hon var fly förbannad ändå den kvinnan. sikket knas va. sitter i denna stund med strobe radio edit i hörlurarna(saknar f.ö mina feta högtalare) och trycker i mig rökta blåmusslor. "fyfan vad snuskigt" tänker säkert de flesta, för det får jag ofta höra. you pussys, allätare ska man vara, vad är det för liv man har annars? ikväll ska jag dricka öl och ha kul iallafall.

min electrosamling föresten!

att sakna!


Lojski

<3333333333


Sofia

sakna sakna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: