SKRIVET: 2011-02-15, kl 19:45:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

her hitler hairdo is making me feel ill

ser starkt fram emot våren nu. på något vis känner jag att det ser väldigt ljust ut. om jag bara blir klar med allt jox i plugget. men det ska gå! blev peppad till att åka med på studentresa, men sådana saker vill jag inte boka förrän jag har jobbat arslet av mig och vet med stor säkerhet att jag har cash på lager. har gjort det misstaget en gång och det är förjävla surt att behöva avboka en utomlandsresa som ligger runt hörnet, så icke. det ska inte hända igen. hur som, nu är det ca två veckor kvar till lokalfesten och nu helgen innan måste jag fan ta det lugnt. i lördags firade vi annika som bastade 21, och helgerna innan det har blivit totalt alkoholiserade. så nu blir det att ladda batterierna till den 26e. lamt nog.

en gammal goding: Radiohead – Karma Police



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: