SKRIVET: 2011-02-24, kl 00:45:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

can't keep it in!

mjaha. snart är man ready to go för den kommande lördagen. har hunnit med både det ena och det andra, bara ett par förberedelser kvarstår för festen. känns dock trist att behöva tacka nej till jobb för att jag måste stå hela dagen och laga mat hemma. men fuck it, detta händer ju inte så ofta. hur som! igår kom lovis till mig, vi åt lax, drack lite bärtz(soft kombo va) och fick senare sällskap av billan och phillefjong. perfekt jävla dag. idag bestod halva dagen åt städning sedan kom tildan hit, krubbade(ja, jag äter varenda minut på dygnet) och hängde lite. sitter nu här med en skaplig ryggvärk, som jag egentligen inte är tillåten att gnälla över eftersom att jag inte gör något åt det(tränar dvs). har fått upp datorbordet svinbra nu, men får fan svinkalla händer när jag sitter här? varför-i-helvete? verkar ha lika kass blodcirkulation som en fucking kedjerökare. gah. "vill du ha lite kex till winet?" säger ni då. NEJ, godnatt för idag.

världens skönaste pepp till lördag: Burns – Heartbeats



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: