SKRIVET: 2010-09-30, kl 22:58:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

what goes around comes around

guld värt är ju när man får höra bra betyg när man jobbat hårt. satt kvar med amanda och maggan(lärare) efter köket idag, satt och snackade om lite allt möjligt. kom i underfund med att jag faktiskt är sjukt intresserad av att läsa vidare till sommelier efter gymnasiet. skulle vara dunder. först bartenderkurs på hawaii, sedan grythyttan. jaaaaaaaaaa!!!!

tänkte tillbaka till p&l tidigare, då alla satt med en varm öl i handen och sjöng allsång, då sofia fick en lite allt för inövad lapdance av en halvnaken indie, då två randomsnubbar kom förbi och rappade hejvilt, då jag träffade luke pritchard helt dyng under kentkonserten, då jag stod med malin och gungade till mew, då en tiggare kom och skrek efter kims pizza oooooooooosv. saknart



califia

bott me håjet fjon maten!!!!!!!!!



jag saknar också p&l på ett sätt!!! pyss


malin

men ni är dumma, det var ju bara jag som skulle äta det ändå, tog ut håret för att jag skulle ta kort:(



haha på ett sätt, men vi kan köra hotell nästa gång(2012 typ)



PUBLICERAT: 2010-10-01, 10:58:18 | URL: http://mallass.blogg.se/
califia

haha, posarn ;) närå, du är så fin med ditt långa hår! alltså. hur fjantigt det än är så kommer jag bo på hotell haha........ sen köpa campingpass så man kan hänga där. camping är fan inte min grej alltsååååå


malin

haha:( ja men det vill jag med göra, bo på hotell men köpa campingpass för att kunna hänga där. så blir det! jag tror inte camping är någons grej, haha....



PUBLICERAT: 2010-10-01, 18:38:04 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: