SKRIVET: 2010-09-16, kl 23:41:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

night time

överträffade mig själv och mitt ego idag. för idag gjorde jag världens godaste pizza. givetvis hade jag en medarbetare eftersom att jag var i skolans kök, men damn, den smakade helt makalöst bra. skulle ha tagit kort på den! ja jag skulle faktiskt ha gjort det, och lagt upp den här, för jag har blivit en sådan person nu känns det som, en sådan person som tar kort på allt jag gör och tror att alla idioter som är här inne är genuint intresserade. hade väldigt låga tankar om sådana personer förut. hade nog precis lika skev syn på dem, som SD har på invandrare.

imorgon åker jag till mariefred för att träffa mina efterlängtade raringar tildan och lojsan. mys med mat och skype med bästa sofia från cali i lojsans nya kribba.

puss på det, godnatt

XX – Night Time



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: