SKRIVET: 2010-09-05, kl 20:16:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

so why this sudden change

väl hos evelina igår runt 18tiden avnjöt vi en monstergod middag. vi shitchattade, skrattade som aldrig förr och lyssnade på gamla godingar. timmar senare kom ett gäng för att joina oss, och ännu senare kom ännu ett gäng. tillsammans blev vi ett soft gäng. gäng gäng gäng. jag gillar när musiken är så hög och bra att man antingen måste skrika sig hes eller viska nära för att prata med personen bredvid. viskningar är mys. det blev en sen kväll. vaknade upp på soffan, what the-? rotar runt i kylskåpet som en hungrig gris, hur kommer det sig att man(jag) blir sugen på allt ögat når dagen efter? "det finns tyvärr ingen potatis kvar till köttet från igår" sa mamma. skitsamma svarade jag, "jag äter allt". minuten senare satt jag med syrran och barnen i en bil påväg ut till padre. dags för qualitytime. och det är det alltid. det blev snack om politik, gamla roliga barndomsminnen och framtida planer. japp, qualitytime. knaprade hemmagjorda snickers och körde hemmåt för att äta efterlängtad mat med mamma och calle.

det var den helgen det. vilket babbel. tävlingsmatlagning imörn, woho!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: