SKRIVET: 2010-09-02, kl 20:56:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

skinny dipping in the dark

evelina evelajnen lina linus neselius 20 år fyllda idag, härligt värre, lilla hjärtegoset. fira damen gör vi på lördag. nu kommer hon lacka för att jag kallar henne damen, hon vill nämligen aldrig bli gammal den lille fjanten. klart man vill bli gammal, få dålig syn, grått hår och hängiga bröst? hm. här knapras det på skorpa med västerbottenost iaf. budget och lyx i ett, nomnom. har äntligen kommit in i boken "genom dina ögon". jag gillar inte sådana böcker egentligen, som tar onödigt många kapitel för att komma in i skiten. extremt rörig början, blir inslängd i två olika opresenterade världar på en gång, men nu, nu kan jag inte lägga ifrån mig bokjäveln en sek. den vill vara med mig och jag vill vara med den, hehe. boken är på 606 sidor, kan folk inte göra lite längre historier? vill aldrig att den ska ta slut ju.

maud olofsson snickesnackade lite för oss restaurangelever i skolan idag. hon lät övertygande. att politiker tendenserar att lova för mycket är ingen nyhet, men jag gillade henne. men om jag vill gå med alliansen vet jag inte riktigt. dags att bestämma sig.

jag saknar många just nu, det känns--

damen, hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: