SKRIVET: 2010-09-01, kl 23:27:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

p-p-p-prince

snabbseg dag. luddig beskrivning där. men mycket plugg om näringslära blev det idag, i stort sett hela dagen, kändes som att jag pluggade på varenda jäkla sjukdom som finns. imorn jämnar vi ut det lite. börjar skolan ett och kör till 18 på kvällskvisten med serveringsmetod, ska lägga upp blommor och annat kul! maud olofsson ska komma förbi i våran restaurang nämligen, och snacka näringslära om jag hörde rätt. tyfft. utnyttjar den lediga förmiddagen till att åka till lännaskogarna med syster och leta svamp. nejjj jag är inte lillgammal.

till vintertiden skulle det sitta fint med acnes fårskinnsjackaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 12k är dock inte så värt för en jacka. om jag ändå vore en dunderbloggare med fet blogginkomst-

dammsugarmusiken var igång idag, vad passar bättre än nostalgimusik? skivorna som var på när man var en liten knatte. prince, diana ross, michael jackson, the supremes, foreigner, kiss, ted gärdestad. haha. aldrig har det varit roligare att gå runt och få ryggvärk.

ultimata dammsugarmusiken:
Prince – I Wanna Be Your Lover
Diana Ross – Upside Down
Michael Jackson – Man In The Mirror
The Supremes – You Can't Hurry Love - Single Version (Mono)
Foreigner – I Want To Know What Love Is
Kiss – Rock And Roll All Nite
Ted Gärdestad – Jag ska fånga en ängel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: