SKRIVET: 2010-09-13, kl 22:00:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

screaming underneath

tankarna denna afton ligger helt åt pipsvängen ska jag säga dig. tänker på saker jag inte borde tänka på. för långt och för mycket. nästan så det inte finns några gränser alls. försöker få in den här näringsläran någonstans där uppe i knoppen, som ska kunnas utantill till onsdag. detta går heeeelt utan framgång. yey.

jag undrar bara när jag få se lojsan och matilda igen. det känns kasst. det är nästan så att jag kan räkna hur många ggr vi sågs under sommaren. inte helt nöjd va. nu snackar vi om sådana tjejer man kan hänga med och bara va och inte göra ett jota egentligen, men fortfarande ha kul.

iallafall. ska boka oskar linnros denna vecka tänkte jag, han gästar nämligen lokomotivet i etuna den 18 nov. samt boka sthlmsmässan till den 14 nov. prova viner och massa krubb! heaven!

och så sa vi tjingtjing för denna gång/ varsågod saga, där fick du ett jättemonstermega roligt inlägg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: