SKRIVET: 2010-09-26, kl 19:38:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

cinematic orchestra

fan vad jag har sprungit runt denna helg. fredagen spenderades i etuna med massa härliga etunatjejer. det var längesen jag hade så kul! lördagen firade vi av gamla vännor, planerade att gå ut, men det var fullt på ub. jävlar var lustigt. satt på sju rum ett tag, sedan iväg på efterkaka med skönt folk. j.daniels och cola är inte riktigt min grej kom jag i underfund med. vaknade upp sådär känsligt bakis. obehagligaste känslan då är när man känner hur blodet strömmar igenom kroppen. blä, gåshud. drog i mig en banan och blev hämtad av farbror bo och mina finaste kussesiner. drog en sväng ut i lännaskogarna i tre timmar. lämnade av ca 30 liter(!!!!!) kantareller hemma, och åkte sedan till farmor för middag. inget slår farmormat.

låtar matchande med tillfälligt humör:
The Cinematic Orchestra – To Build A Home
Mumford & Sons – Timshel
Kings Of Leon – Revelry
Maria Mena – Miss you Love
Edith – Where's the heart

snart så



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: