SKRIVET: 2010-09-29, kl 22:43:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

att skriva en självbiografi

det låter hur geeky som helst. men vafan, jag tycker det skulle vara kul. eller är kul, har redan börjat. kommer säkerligen sluta med att jag lägger det åt sidan och avslutar den runt 30års åldern, men ja då får det bli så. jag vill bara få ur mig allt. inte allt.....men det mesta. frågan är om man ska nämna de vanliga namnen eller hitta på nya. rättvist eller orättvist. moraliskt eller omoraliskt. roligt eller mindre roligt. ja, det är ju frågan. börjar med tiderna från finningeskolan, tråkigt att jag inte kommer ihåg så mycket, men skrapar ihop det som finns. om mitt ordförråd räcker till är ju en annan femma också. let the flames begin, hehe




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: