SKRIVET: 2010-10-04, kl 14:28:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

"when you're too in love to let it go"

jag älskar det här, det här med att skriva en självbiografi. att samtidigt kunna utveckla ordförrådet(välbehövligt) och att gå igenom alla minnen och få dem skriftligt. att kunna läsa, se tillbaka och le litegrann. frågan är om man ska krydda eller om det inte behövs, det vet jag inte. vill inte att någon annan ska läsa förrän jag har kommit en bit heller. svårt det där. och så beslutade jag att ge alla nya namn. det går nästan inte att göra så egentligen, namnen har en sådan stor betydelse ju. aja, vet redan nu att jag kommer bli rejält nöjd i slutändan iallafall. varje kapitel har ett coldplaycitat som passar in i händelserna. vilken BRA idé va. fullkomligt ÄLSKAR det.

en riktigt svinigt kul(och suddig) kväll i lördags! känns som att det var igår, för jag är fortfarande sådär monsterhungrig som man blir dagen efter. äter allt jag kommer åt. spenderade kvällen i tärnvik ute hos möllberg mansion, ja det är fan ett jävla mansion. hemma till fem, slocknade vid sju, det händer inte ofta. otroligt kul var det iallafall!

söt


lova

en väldigt charmig bild. speciellt min krokiga näsa. haha.



PUBLICERAT: 2010-10-05, 00:40:22 | URL: http://lsomilovisa.blogg.se/
malin

haha vart är kroken? din fjant, hade inte ens lagt märke till det om du inte sa det, checka in min dubbelhaka ist, den är snygg!



PUBLICERAT: 2010-10-05, 08:43:55 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: