SKRIVET: 2010-10-28, kl 12:02:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

no one sleeps when i'm awake

Ibland är det vansinnigt segt att börja skolan 3 och sluta 6. skulle hellre vara hemma tidigare. hur som, första bandsläppet till Peace and Love 2011 släpptes igår. ett par övertippade, däribland linnros, adams-ray och maskinen. har bokat linnros till mig och thorstenson för hans spelning på lokomotivet i etuna den 19de nov, så vi får se hur han låter live, vet att jag inte ska ha allt för feta förväntningar iallafall. adams-ray vettefan, har bara sett honom när det var snook som gällde! gubben i lådan har redan blivit lite utav en plåga dock. de andra jag fann jävligt softa var the sounds(aldrig sett dem!!), all time low och kapten röd. har höga förväntningar på sounds, men vad jag hört så kommer jag inte bli besviken, och det skulle minst sagt vara guld värt att höra The Sounds – No One Sleeps When I'm Awake, ego, song with a mission och home is where your heart is. såg kapten röd i borlänge för två år sedan, det var riktigt tungt! är inte något vidare fan av honom längre men det skulle vara fett att se igen bara, gunga lite. all time low har aldrig varit några favoriter, lite föör alternativ musik för min del, har några guldkorn jag brukar lyssna på ibland. gissar vilt på att det kommer sjungas på All Time Low – Jasey Rae (Acoustic) ännu mer det här året!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: