SKRIVET: 2010-10-22, kl 19:56:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

you are so rock n roll

startade denna fina vita dag med att dra fetaste vurpan strax efter att jag stigit av tåget. en gammal(väldigt gammal) man kom och bar upp mig. helvete vad klantigt. note to self: spurta inte till skolan när det är ny snö och osandat. osandat, säger man så? ogrusat? väl i skolan gick tiden i slowmo tills samhällskunskapen började, den var fan riktigt underbart rolig! så nu kan ni skriva ner det med! väl påväg till tåget hem står det ett par riktiga sånadär thug lifers utanför skolan och dunkar "stille dre" på mobilhögtalaren och skriker "ey, tjejen! varför har du så bråttom leeeeen? ey kom hit då". kände att de var lite för tunga för mig så jag sprang vidare. på tåget hem kunde jag inte låta bli att lyssna på lite peppmusik. på fredagar är det tillåtet. drog på rihanna-only girl in the world, och jag måste medge att jag fan får rysningar av den när den väl kommer igång, bortsett från hennes gnälliga/skrikiga röst. på högsta volym gav basen mig så hårda reflexer att jag började blinka varenda gång den slog i, så jag satt som ett ticksmongo på tåget. najs.

är i mariefred, lilla lilla mariefred. "vi åker ner till stan" sa emil nyss. "hörru, ni har ingen "stan" här" sa jag. då blev det ett jävla gnäll ska ni veta. 

ska ha den här på min begravning


califia

passa dig.


malin

hahahaha vad ska du göra?!



PUBLICERAT: 2010-10-23, 10:10:43 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: