SKRIVET: 2010-10-17, kl 21:13:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

as if by magic

en realtivt fin helg kan jag nog konstatera vid det här laget. hängde med mamse till askens 10årsjubileum i ett par timmar i fredags. fyfan vad torrt och tråkigt tänker ni då. men det var mys, roligt t.om. de bjöd på en massa sång och smörgåstårta. och ja, jag gick dit för tårtan. nej, självklart inte. under minglet i början på kvällen så fick jag syn på min gamla lärare ulla-britt från finningeskolan, jag nämner detta då direkt för mamma, och säger att jag inte har bollar till att gå fram och hälsa eftersom att jag inte trodde att hon skulle känna igen min fula nyna. givetvis bryter hon ut i sitt elaka häx-skratt och vänder sig om för att föra ulla-britt mot mig. heeeeeeeeej(säger mamma med sin ofantligt grova sthlmsdialekt), "malin vågade inte gå fram och hälsa på dig!". tacka då fan för att jag inte har sådant pigment att jag blir röd i hela nyllet, då hade jag nog blivit rödare än rödast. fin eftermiddag med mamma hur som. drog sedan vidare mot dammen, jävligt najs kväll sammanfattningsvis då.

vindruvor och långfilm nu, skola imörgen!

ny la roux-favorit: La Roux – As If By Magic



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: