SKRIVET: 2010-10-25, kl 22:51:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

there'll be no more loving attack

ja såhär ligger det ju till, ibland kan bloggandet gå svinsegt och ibland kan det komma in fem st inlägg under ett dygn. så är det, och så kommer det nog vara hela tiden. statistiken går upp och ner men det stryntar jag i vettni! nöjd med min lördag denna helg med tacos, vin och tabulekar hemma hos ms.thorstenson, tabulekar kan inte gå fel, det är fan ren underhållning rakt igenom! alltid lika kul att träffa damerna också. ub var mindre soft, ett plus i kanten dock var musiken jag fick önska i rockbaren. tänk vilka lyckorus det innebär, vilken makt, underbart. tävlingsmatlagningen idag gick åt pipsvängen, har nog aldrig gjort en sådan kass bearnaise som jag gjorde då. åkte sedan runt över halva stan med mamma och storhandlade, då kan jag presentera lyckoruset nr.2 -att få kylskåpet fyllt med gottesaker! är inte det nästan allt jag skriver om? mat och musik? pinsamt.

hur som. lite bilder kanske. the angry chef making bearnaise på tävlingsmatlagningen, thorstensons puppies och min gadd som jag inte visat.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: