SKRIVET: 2010-10-10, kl 11:36:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

the naked and famous

bakisdag i all ära, men idag är inte en sådan dag. såhäääääääär skönt är det. varannan vatten är bra skit! förkakan hos tildan var fet, med deras högtalare, haha ja minst sagt fet. lite sensationkänsla på det hela gillar vi. drygt jävla avundsjuk på ragge och ante som ska till sensation i danmark nu i nov. skulle vara så soft! som en tidig födelsedagsupplevelse för mig. föreställ dig känslan att stå och släppa loss med 30.000 andra människor i dundrande musik. mmmmmmmmmmm. fan, för någon gångs skull så var det jävligt kul på ub. tänka sig va! hörde du det sofia, kul på ub, san fran kan ta sig i brasan. typ. kommer inte ihåg när jag dansade så mycket senast iaf.

och igår gick vi ju på marknaden, jag och tilda. det är flera som finner det obehagligt och jobbigt att vandra runt när det är så mycket folk. jag tycker det är kul. inte kul, men lite mysigt kanske. förstår mig dock inte på människor som ska dra in sina hundar i folkmassan. stackars hontar. drog hem ett par fårskinnsvantar(mys!!!!!!), lite renkorv och remmar.

och den här var guld värd sofia!!!!!!!!!! höjden av frihetskänsla


califia

goood for you, gullis! saknar daj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: