SKRIVET: 2010-10-11, kl 23:14:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

ta mig tillbaka någon!

sitter och gäspar och är kvar som ett fån vid datorn. gustaf ligger så sött i sängen, behöver dra av överkastet men vill inte putta bort honom riktigt än. jag undrar ja.. hur det kommer bli mot sommaren då varken jag eller mamma kommer kunna ta hand om kissarna. kom att tänka på när jag och sara satt i skolan och jag visade bilder på gurren från mobilen, "här är gustaf när han äter räkor", "här chillar vi på balkongen", "här ligger han och jäser med mig på gotland". etc etc haha. fånigt men, så är det! finaste kissen att spilla lite tårar på när man behöver. hur som! läser lucas blogg från chicago och bara önskar att jag hade köpt nya superduperpennor så jag kan börja rita igen. som jag saknar det! mitt skissblock är bara hallvfyllt sedan mina pennor tog slut. mindre kul.

OCH SOM JAG SAKNAR DET HÄR, 22A AUGUSTI 2009



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: