SKRIVET: 2010-10-07, kl 22:15:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

rock kills kid

haha. har kommit en bit i självbiografin nu. är rädd att jag prioriterar det lite för mycket före allt plugg, men......det kommer! är inne i ett kapitel där jag beskriver första skoldagen i 6an. våran klass var nog densamma från 6an tills vi gick ut nian. stökig och rolig. jävligt rolig om jag får säga det själv. lärararna gjorde en utmärkt spex för våran klass när vi slutade. mitt i prick!

nu blir det rocky på tv och lite morötter och zucchini med dipp, godnattss

Rock Kills Kid – I Turn My Camera On


califia

haha, nu ska du få höra. min värdpappa är fett pepp på utgångsgrejen. han själv använde sin brors leg när han var yngre och han tyckte lätt att jag skulle ta med ett! :) spara spara!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: