SKRIVET: 2010-10-06, kl 15:20:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

rebecca scheja, hejaheja

läste precis malles blogg, hon hade lagt märke till låten "luminary ones" med rebecca & fiona. dock en remix, men saksamma. de har ju en blogg, de där brudarna som gjort den dunderlåten. har följt den ett tag, och har haft en stark känsla av att jag kände igen den där rebecca, men aldrig riktigt kommit på vem hon var. GIVETVIS. rebecca scheja visade det sig vara, lillbruden från "den bästa sommaren". "jag ska bli hora! då får man ju betalt för att kramas!". bästa nostalgifilmen!

bloggen; http://rebeccafiona.se/blogg/ låten(originalet); Rebecca & Fiona – Luminary Ones dunderremixen; Rebecca & Fiona – Luminary Ones - Nause Remix


malle

jaa i know, de är skitcoola ju! remixen tycker jag är skönare ;p rebecca har vart med i en häxa i familjen också, kommer du ihåg den filmen? haha


malin

jag vet inte riktigt om jag tycker det=) haha ja! bästa!



PUBLICERAT: 2010-10-07, 11:00:50 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: