SKRIVET: 2010-10-21, kl 21:09:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

på rosa moln

ganska skön dag för att vara en torsdag, dvs en mitt-i-veckan-dag-då-man-bara-längtar-som-fan-till-fredagen. gaddade mig imorse, det kändes lite som att noppa ögonbrynen för första gången. mer än så tyckte jag inte att det var, om man andades regelbundet så att säga. carro behövde iallafall inte hålla min kallsvettiga hand, hehe. sedan sitta en sväng på georges, och sedan plugget.

nu ska jag finslipa mitt gamla cv, plugga lite, och sedan.. bara dö.. i mina mjuka fina stora underbara säng.

den här låten älskade jag för ungefär 6 år sedan, lite sommartider genom paulinskatiden, haha. ni kan inte säga att den inte fortfarande är lite härlig ju!


Josefin

Bäästa ju, fan va man kunde hela texten som ett rinnande vatten!



PUBLICERAT: 2010-10-24, 23:36:58 | URL: http://josefinsljuva.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: