SKRIVET: 2010-10-07, kl 11:44:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

ok goodbye

kommer på mig själv helatiden med att fortfarande sitta och nynna till HOFFMAESTRO – Bubbelin Style. läste nyligen aftonbladets recenssion också, och kan bara säga -HAHA. denna markus larsson anser då att hoffmaestro varken låten som neville brothers eller manu chao, som hoff har beskrivit som deras inspiration för den nya plattan. jag undrar då om den här markus har lyssnat manu chao överhuvudtaget. jag såg dem live för två år sedan på p&l(har aldrig varit så svettig i mitt liv, kvinnligt va), och jag skulle iaf säga att hoffmaestro har precis samma genre som dem, även om hoffmaestro helst ser sin genre som hemmagjord. och att hoppa med höga knän, jag undrar vart hoff har fått det ifrån.......

hur som! ska till plugget snart. ska stå i köket i tre timmar, göra mat till veganer och vegetarianer. gissa vart vi hittade de eleverna som ska komma och äta den maten? st eskil. detta får mig att se tillbaka till när jag följde med jossan(som gick på st eskil) på en grillfest vid någon strand i etuna, då en brud från hennes klass började gråta floder för att vi åt marshmallows. ja, gelén är ju ifrån gris. hur orkar man, tänkte jag då. "vet ni hur många djur de slaktar för att ni ska kunna äta erat kött?!?!?!?!". nej, men vet du att de första människorna på jorden gjorde det för att överleva? och att det är därför vi fortfarande gör det? hmpf.. varför ta bort en sådan fundamental del av livet, kött är gott!

absolut bäst ju nu: Adam Heldring – Ok Goodbye


lojsan

hahahahha, st eskil is the shit ju..................



PUBLICERAT: 2010-10-07, 23:18:40 | URL: http://louisevbr.blogg.se/
lojsan

hahahahha, st eskil is the shit ju..................



PUBLICERAT: 2010-10-07, 23:18:50 | URL: http://louisevbr.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: