SKRIVET: 2010-10-13, kl 19:58:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

music maestro!

har ÄNTLIGEN hittat en musikblogg som föll mig i smaken. killen som har den länkar också till spotify helatiden vilket är så jävla underbart. på så vis fick jag tag på hans listor också. mmmmmm, härligt med människor med bra musiksmak! behöver det så hårt iochmed att jag pendlar morgon och dag och nöter ut varenda låt på luren på bara några dagar.

har precis knaprat i mig en halv chipspåse, fåtteknopp som man är.  en såndär chipspåse från marknaden med superstarka jävla grejer i. vad är det de har i för att göra det så starkt egentligen? sambal? tabasco? det brinner i halsen nu iaf. skönt. får flashbacks till när jag var liten på lanzarote och fick piripiri(starkare än chili) på min pizza, så jag började håva i mig allas drycker, det hjälpte dock inte heller. mindre coolt! har inte käkat någon middag fan, ska ta och göra varma mackor med svampstuvning. mm, lever i stort sett på kolhydrater nu, hjälp. måste börja simma igen. för mycket babbel va, ja hejdå!

lovisa: PH NU! du kollar va?
jag: haha jag pallar inte med det, kollar ibland, vilken kanal är det då?
lovisa: sex såklart, haha


hehe

CEO – Come With Me



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: