SKRIVET: 2010-10-31, kl 15:54:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

ivy & gold

fin start på lovet. känner mig som ett riktigt barn när jag jag tänker på att jag fortfarande har lov. men ne, jag ångrar mig inte ett dugg att jag bytte linje och började om. faktiskt inte. det hade dock varit rejält soft att kunna jobba på heltid och få lite cashflow så att säga, så jag vet med stor säkerhet att jag kommer kunna dra till sofia i californien i vår. beundrar lojsan som fan som både pluggar och jobbar arslet av sig på värdshuset. om man ändå hade de krafterna!

anywaaaaaaaaaaaaaaaaay, fredagen var dunder. drog in till tildan, gurra, niclas och jens för att krubba och förtära lite alkohol. tanken var att vi skulle till värdshuset för att ta några drinkar hos lojsan, men vi åkte in till snäs och festade vidare hos andreas. härlig kväll kort och gott. bakisdagen spenderades i västerås på busborgen med sis och barnen. inte så klokt val kanske.



en besvikelse..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: