SKRIVET: 2010-10-26, kl 00:44:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

BLACK KEYS

det blir lite utav en uppesittarnatt denna förbannade måndag. så går det om almenackan varit på språng och kommer på att jag glömt göra ett par uppgifter kvällen(timmarna!!!) innan det ska in. lite halvdrygt sådär. också det här med att skriva cv/personligt brev är då en riktig fjantgrej egentligen, svinbra idé ur en annan synvinkel javisst, men när man ska skriva hur skicklig man är på allt, eller exempelvis skriva "negativa sidor" som anses vara bra ändå.. har inget bra ord för att förklara det, men fjantigt är ganska nära på pricken. sitter och finslipar på mitt förra cv och småler lite. hursom, drar nu in mitt stöd för att hålla ögonen öppna -en energydryck(tre st..). sofia sitter på andra sidan landet och håvar in vuxenpoäng genom att läsa mein kampf på engelska och jag väljer fortfarande energydrycker framför svart kaffe. jag ligger nog på minus. FAN.

det absolut bästa i lurarna just nu och ett bra tag framöver:

The Black Keys – Tighten Up så jävla goosebumps 2:36
The Black Keys – Never Gonna Give You Up
The Black Keys – Everlasting Light
The Black Keys – Howlin’ For You



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: