SKRIVET: 2010-11-16, kl 19:12:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

against the walls, against your rules, against your skin

börjar äntligen få ordning på den odrägliga oredan i lägenheten. fyfan, mer än ett halvår att dragit förbi men fick inte upp tavlor/ljusstakar och annat jox förrän nu. alla mina nyskapade tavlor och foton ska få pryda sovrumsväggen också. nåväl. allt tar sin tid för tusan. önskar bara att jag hade tagit tummen ur arslet tidigare. skulle behöva en trip till alla(?) kvinnors paradis. dvs ikea, förstås. heaven can wait för denna månad. tajt budget är något som existerar i stort sett varenda månad för mig. tajt budget eller helt enkelt så slösar jag bort stålarna. orutinerad och naiv är bara mitt förnamn. men denna månad händer det grejer. roliga grejer ska ni veta. det nalkas födelsedagar, däribland min egen, och vips så är det juletider och en vecka senare får man skrika ut gott nytt år. sen är det sommar!!!!!!!!!!!!!!!! nej. men nästan..

spenderade min fredag på bästa möjliga vis. drog med mig malin på oskar linnros på lokomotivet i etuna som en försenad födelsedagspresent. värt att nämnas, väl påväg dit strosade vi förbi petter från ph. jag blev helt till mig som en liten.. jag vet inte vad. men nu snackar vi klädstil hörrni. han vet hur man ska gå till väga. jävlar ja. tillbaka till konserten då -det var helvetiskt fantastiskt. för er som tror att han inte kan ta sina egna stämmor utan bakgrundsångare -ni har fel. dagens konstaterande bannemej. han drog av sig skjortan medan han tömde ut vattenflaskan på den 14-åriga skaran och just i den stunden trodde jag att jag skulle förlora hörseln pga allt skrik. han får helt klart en tia.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: