SKRIVET: 2010-11-12, kl 22:58:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

tøyen

har hamnat i någon form av bloggtorka. vill få ut en hel del men krafterna finns inte. jag ritar istället. hur soft som helst att äntligen komma igång med det igen. kan sitta i timmar. bästa skiten att fördriva tiden med en ej händelserik fredag som denna. ska försöka lägga upp bild på allt detta så småningom, om några känner sig nyfikna. vill samla på mig lite först. och egentligen ser jag inte mina teckningar som konst heller.. jag ser det mer som sammanhängande klotter. tänkte lägga upp ett exempel på min stil men hittade inget dugligt material. måste berätta om igår! fick nämligen se sofia och barnen från cali i webcam, hur mysigt? blev chockad över sofias engelska, jisses, lät som en typisk amerikanare trots att det bara gått tre månader. barnen satt och vinkade och sa hej, fick höra en och en annan sång också. underbart att höra hennes röst. kunde knappt hålla ifrån tårarna. jaja. men fan imöörn, då kör vi på en kräftskiva! tänka sig va, ett par månader senare än vanligt. lika bra! tröck i mig kräftor säket mer än 10 ggr i somras så vi får se hur suget är imorn. något jag inte kan få nog av dock, är "utlandscola" dvs med massa citron och is i. oufh............men imorn blir det bira för hela slanten!

kanske slänger upp ett och annat musikrelaterat skit under kvällen/natten.

tycker f.ö att denna är hur tung som helst: Tøyen – India Pindia

pussssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


califia

asså TUSSEGULL! jag hade inte långt från tårar heller!!!!!!!! saknar dig! det var så kul att få byta lite ord! TUSEN PUSSAR! ska förresten posta ett brev till dig imorrn, eller nästa vecka! hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: