SKRIVET: 2010-11-02, kl 14:16:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

they only want you when you're seventeen

jag gillar inte att ha lov, jag gillar att hålla igång, men vänta nu, jag menar inte att träna för det gör jag i stort sett aldrig, utan mer att ha något att göra. fredagen och lördagen flöt på bra, i söndags gick jag inte ett enda steg utanför dörren, utan kollade på rulle efter rulle med mamma och drack lite vin. igår så kom philip, lukas, adam och bill för att göra mig sällskap. philip agerade kock, det satt riktigt fint i kistan. sedan chillade vi med lite bärs, hur soft som helst. nu bär det av till badhuset för att plaska med sis och barnen. ska försöka komma igång med simningen också, sakta men säkert..

mest spelade på mobilen. vissa låtar håller i sig i månader vettni:
adrian lux-teenage crime
m83-graveyard girl
maskinen-kärlek vid sista ögonkastet
familjen-det var jag
the naked and the famous-young blood
rihanna-only girl
kings of leon-pyro
broken bells-the high road
blink 182-not now



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: