SKRIVET: 2010-11-01, kl 11:56:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

the sound of my only hope

..and he nailed it! again! jag har länkat till deras blogg förut, nu vill jag göra det igen. det är när man ser de här estetiska gossarna som man känner för att börja lira gitarr, eller att börja rita och fota igen. ibland när jag ser folk som fotar med systemkamera, eller har gjort någon skiss så tänker jag att jag skulle kunna göra det lika snyggt, eller ibland t.om snyggare. men i det här fallet så är det fan inte så. de gör sin grej! och de gör det jävlarns bra också! mycket mycket cred till lukas och benji.

här är det lukas som sjunger My Heart med paramore. det framkallar lite tillbakablickar från i vintras(?) när jag, lukas, benji och kalle såg dem på fryshuset. underbaaaaaaaart.

här är originalet! tror jag har postat den förut. hur som, joshs skrik är sjukt bra.


BNJ

Tag som fän tag som fän som man skulle ha sagt i danmark.



PUBLICERAT: 2010-11-09, 22:32:12 | URL: http://bnjnluke.tumblr.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: