SKRIVET: 2010-11-02, kl 23:17:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

systerbarn

spenderade 4 timmar i simhallen. försökte lära nadja att dyka men det går ju inte på en kvart direkt. hon visade sina skills från simskolan, som när man körde "saft, bullar ååååå glass" för att lära sig simtagen. roligt. sedan plaskade hon runt med kompisar, däribland en liten leon som är kär i henne tydligen. ja, sedan vettni, så fick jag bevittna när han frågade chans på henne. söt pojke, ställde sig i ett hörn och höll för öronen så frågade hans syster åt honom. gullefjunen. nadja kom sedan och fikade med oss vid bordet. "jaha, varför ler du sådant då gumman?" frågade jag. "hihi, ingeeeeet" svarade hon medan hon oskyldigt stirrade ner i golvet och dinglade med benen.

om det är något man blir lycklig av, så är det att se sina systerbarn växa.


frida

Åh, åh, åh vad jag håller med. Min systerson är, without a doubt, den viktigaste människan i mitt liv.



&åh, vilken söt historia! speciellt att han liksom höll för öronen och lät systern fråga ;)



&yay, vad roligt att du är intresserad! Jag har alldeles just pratat med ett tryckeri, så det kommer att finnas reproduktioner inom kort.



PUBLICERAT: 2010-11-09, 19:58:42 | URL: http://hellomiami.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: