SKRIVET: 2010-11-30, kl 20:57:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

last saturday night

"varför har du en blogg om du inte skriver i den?" sa amanda så klokt idag. nog det klokaste hon kläckt ur sig någonsin, hehe. ne, men jag tröttnar jävligt ofta nu för tiden, så ääääääääääär det bara. känner att jag behöver en kamera för att göra den här bloggen kanske lite mer underhållande. och jag vill lära mig filma, klippa ihop filmer och göra kortfilmer, det skulle vara fetsoft! varenda gång jag har en ny låt i lurn så får jag upp nya idéer, och det tar tamefan aldrig slut! men en filmkamera är väl en sådan sak som jag aldrig kommer lägga mina pengar på. vi får se. lagom tungt helg blev det som förväntat, lite över förväntningarna t.om. lovisa kom till mig, vi åt lite gott och drog sedan vidare. var hemma till 6 på morran, ganska lagom? jisses, händer nästan aldrig. förutom p&lveckan. åh.

nu vankas det nysläppt gg-avsnitt och lite krubb


Anonym

va, vad är nu detta för påhopp mallan? jag kläcker väl bara ur mig en massa smartheter?! morr... /hauta


malin

hahahahaha, eller?;)



PUBLICERAT: 2010-12-02, 20:59:42 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: