SKRIVET: 2010-11-08, kl 19:27:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

du är bäst, men du var bättre förr

inte bloggat på en vecka, ett bevis på topp fem av alla lov som jag någonsin haft kanske. tog en sväng till etuna i onsdags, mötte upp amanda för en lunch på waynes(en jävligt god sådan), kollade basket och drog hem till henne och förtärde lite(för mycket) alkohol. drog på efterkaka i nyfors, sätter nog aldrig mer min fot i det området. väl hemma i säng hos amanda igen, springer folket in, tänder lampan och skriker "malin malin vakna kom nu vi ska på efterfest med jockiboi!". FAN heller sa jag och så åkte de iväg utan mig. najs onsdag iallafall. amanda är en av de finare människorna jag har i min omgivning. systra mi hämtade mig i etuna dagen efter, så tröck vi i oss en burgare och åkte hemåt. fredagen tillbringade jag hos eve, drack öl och pratade om allt mellan himmel och jord. i lördags åkte jag ut till släkten i länna, planerade julen, tröck i oss munkar och skrattade brallan av mig.

nu är det ny vecka. och de här låtarna är bättre än alla andra:
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
The Dandy Warhols – Bohemian Like You
The Tallest Man On Earth – The Gardener
Petter – Stockholm i mitt hjärta


Anonym

blir alldeles rörd mallan, du vet att jag gillar dig jätte mycket!! /amanda


malin

=) pusspuss!



PUBLICERAT: 2010-11-09, 00:21:40 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: