SKRIVET: 2010-11-23, kl 17:23:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

din mamma borde lärt dig litegranna

ett flertal bloggare skriver vad de önskar sig just nu. jag och släkten har gladeligen kommit överens om att vi ska köra en giftswap-lek där inga stora summor ska spenderas alls. soft, tänkte jag, alltid kul med lite lekar. julklappar är överskattat dessutom, ja det är det fan, visserligen inte för hemlösa barn i östra kongo men definitivt för en medelklassig svenssonfamilj här i landet falukorv. julafton för mig handlar lite mer om gemenskap. det handlar om god mat, att skratta i samklang till gamla minnen, att kolla på kalle anka med småbarnen och bara agera myspiroger.

födelsedagar dock. det är något värt att fira hörrni. den 5e dec föddes guds gåva till planeten jorden. malin karlsson. dettaär ett absolut måste för alla individer att fira tills ni stupar. nee. har tänkt på det här, vad jag önskar mig. är inte i behov av några materiella ting, jovars, ett nytt ljudsystem som kan ersätta mina sprängda högtalare från i somras, någon som har sug att pröjsa? nee. jag vill bara ha mina nära hos mig den 3e på sju rum, och det kommer jag få också! DET är lycka.

Oskar Linnros – Din mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: