SKRIVET: 2010-11-22, kl 23:34:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

c'mon

ytterst seg måndag. har kommit ikapp med plugg och sedan ramlade det ner ett litet brev från sofia, californien. mys. det har sin charm att vara penpals. faktiskt. gjorde sedan den godaste salladen jag någonsin gjort innehållande penne, kyckling, pesto, mozzarella, kronärtskocka, grekiska oliver, rödlök och soltorkade tomater. ah fifän vad det satt fint i kistan, testa testa! på tal om något helt annat så beundrar jag min syster som satan. för några dagar sen bestämde hon sig för att sluta upp med alkoholen och påbörja monsterträning. sedan dess har hon tränat varenda dag. varför ligger inte den glöden i mina gener? åh. istället ligger man här som en fet gris och äter havreflarnssmet. svarta fåret hittar ni på nygatan 13 mina vänner. godnatt.

skönaste denna vecka:
The Faces – Ooh La La
Siskiyou – Never Ever Ever Ever Again
Gold Panda – You
The Soft Pack – C'mon
The Mary Onettes – Lost

min dundervackra syster


Micko

Naaw vad fin hon är, lilla Carro!



PUBLICERAT: 2010-12-05, 16:58:26 | URL: http://mikaelak.sparrow.nu
malin

visst är hon:)



PUBLICERAT: 2010-12-05, 21:39:46 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: