SKRIVET: 2010-05-04, kl 11:47:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

zero function

titta här, lukas har mer koll på den här fronten nu, hehe. en ny fulländad trailer. kalla mig petig, men den tillfredställer mig fortf inte. bättre än den första, men ändå inte så jättebra. premiären kommer vara när jag befinner mig i borlänge på festival. när jag kommer hem därifrån åker jag vidare till ännu en festival i enköping, för att se hoffmaestro för tredje gången. så premiären kommer väl inte jag få se förrän i mitten av juli.

börjar ana fucking allergier för min del. varenda gång jag kommer hem så blir jag förkyld. emil säger att det är katterna. jag är inte emot det längre. jävla fan. nyser 8988789 ggr i minuten. härligt jävla liv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: