SKRIVET: 2010-05-26, kl 23:02:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

magic numbers

jag gillar inte att behöva sitta och vänta på bättre tider. längtar till nästa tisdag. jag är en sådan mes. en riktig mes. något jag har fastnat för på senaste är celebrity rehab. dras till bölarprogram. sinnessjukt bra program dock. bästa tidsfördrivet när man inte kan somna. serier alltså, hehe. mitt humör har fan varit mycket växlande de senaste veckorna, huuuuuuuur monstersurt som helst. inte nöjd. det är tydligt en handfull väsentligheter som saknas.

och allt jävla plugg stryper mig. måste kirra skiten. och bli glad. glad glad glad. det är lite zen. sålänge jag försöker kommer jag aldrig bli det, bara när jag inte försöker kommer jag bli det. helvetes buddhister, de tror de är så jävla smarta.

The Magic Numbers – The Pulse



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: