SKRIVET: 2010-05-18, kl 12:44:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

daydreams

sitter här som en smällfet kossa. har tryckt i mig potatisgratäng, kotletter och bearnaise från köket som vi gjorde idag. min klockrena bortförklaring är att vi måste smaka på allt, hehe. att göra bea från grunden var inte så komplicerat. lång procedur dock. kör på knorr istället(!). om ralf skulle se detta skulle han döda mig. ralf är en utav mina kocklärare. han är lite av den stränga typen, men en liten skvätt av den roliga typen också. dunder så att säga. han är med som kock i en beckfilm. "den japanska shungamålningen" har jag för mig. tufft. eller inte så tufft? venne

jag vill tro att jag är en spontan människa. men det är jag inte. jag har nästan alltid saker att göra, men nästan aldrig något som jag har lust med. kan pengar köpa lycka? på ett vis stämmer det säkert. att vara girig är en annan sak. fan vad jag svamlar. jag behöver saker, iallafall. jag vill ha en longboard. hävdar inte att den är väsentlig. jag har bara lust att ha en. att glida på. men väsentlig? knappast.


sofian

jag tycker vi investerar i en varsin longboard i sommar så kan vi lära oss tillsammans! right?


malin

VILL DU? asbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!



PUBLICERAT: 2010-05-18, 14:41:44 | URL: http://mallass.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: